Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε ή/και να ζητήσετε την αντικατάστασή τους, εντός επτά (7) ημερολογιακών ημερών, είτε επειδή αντιμετωπίσατε κάποιο πρόβλημα στη διαδικασία παραγγελίας ή είναι ελαττωματικό το προϊόν.
Σε περίπτωση που αλλάξατε γνώμη και επιθυμείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα που προμηθευτήκατε από την Sigma Hellas (Β. Παπακώστα & ΣΙΑ ΟΕ), εντός επτά (7) ημερολογιακών ημερών, τα προϊόντα θα πρέπει να μην έχουν χρησιμοποιηθεί, να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν, πλήρη και χωρίς φθορές, η συσκευασία τους να μην έχει ανοιχτεί και να είναι αυτή που κανονικά τα συνοδεύει και να είναι σε άριστη κατάσταση, μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία τα συνόδευαν (π.χ. ΔΑΤ,ΤΙΜ κ.ο.κ) κατά την παράδοση.
Στις περιπτώσεις επιστροφής προϊόντων, η επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται με τον εξής τρόπο: με επιστροφή χρημάτων μέσω κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό.
Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων επιστροφών ή σε περίπτωση που η Sigma Hellas (Β. Παπακώστα & ΣΙΑ ΟΕ) αντιληφθεί, κατά την απόλυτη κρίση της, ότι ο πελάτης καταχράται το δικαίωμα επιστροφής ή δρα κακόπιστα, έχει κάθε δικαίωμα να αρνηθεί την επιστροφή του προϊόντος ακόμα κι αν καλύπτονται οι παραπάνω προϋποθέσεις.
Τέλος, η Sigma Hellas (Β. Παπακώστα & ΣΙΑ ΟΕ) διατηρεί το δικαίωμα να καταργήσει ή να τροποποιεί την πολιτική επιστροφών της, οποτεδήποτε, δημοσιεύοντας τους σχετικούς νέους όρους και προϋποθέσεις στο sigma-hellas.gr.
. Η διάρκεια της νόμιμης εγγύησης για καινούργια προϊόντα είναι δύο χρόνια.
Περιορισμοί εγγύησης:
Η Sigma-Hellas ουδεμία υποχρέωση φέρει να επισκευάσει ή να αντικαταστήσει προϊόντα που είναι:
α) με βλάβη που οφείλεται στην αποτυχία συμμόρφωσης του αγοραστή με τις οδηγίες χρήσεως που αναφέρονται στο συνοδευτικό τους εγχειρίδιο χρήστη ή η ζημία προέρχεται από ανθρώπινο λάθος του αγοραστη,
β) με βλάβη που προέρχεται από τη τοποθέτηση του προϊόντος σε χώρους με υπερβολικά υψηλές ή χαμηλές θερμοκρασίες,
γ) με βλάβη, λόγω πτώσης, βροχόπτωσης, βύθισης σε νερό, διάβρωσης, συμπύκνωσης και πάσης φυσικής τους καταστροφής υπαίτιας ή λόγω αμέλειας του αγοραστή
δ) ραγισμένα ή που να εμφανίζουν οποιοδήποτε σπάσιμο στο εξωτερικό ή στο εσωτερικό τους
ε) που να έχουν αποσυναρμολογηθεί από τον ίδιο τον αγοραστή ή οποιοδήποτε τρίτο, ή που φέρουν ανταλλακτικό που δεν είναι γνήσιο. Η εταιρεία δε φέρει επίσης καμία ευθύνη στις περιπτώσεις που πραγματοποιήθηκε επιδιόρθωση που ολοκληρώθηκε άνευ εξουσιοδοτήσεως του αρχικού κατασκευαστή καθώς αυτή ισοδυναμεί με αποσυναρμολόγηση από τον ιδίο τον χρήστη,
στ) σε περίπτωση που τα προϊόντα είναι καλυμμένα με νέες ετικέτες ή έχει τοποθετηθεί σε αυτά μη γνήσια "Αυτοκόλλητη ετικέτα αναγνώρισης της εγγύησης" ή είναι φθαρμένα καθιστώντας μη αναγνωρίσιμη την ημερομηνία λήξης της εγγύησης πάνω στο προϊόν.
ζ) σε περίπτωση που τα προϊόντα έχουν βλάβη εξ' αιτίας οποιασδήποτε φυσικής καταστροφής ή άλλων αναπόφευκτων εξωτερικών δυνάμεων, όπως ενδεικτικά και όχι περιοριστικά είναι οι αυξομειώσεις τάσης ρεύματος
η) χαλασμένα ή με οποιαδήποτε φθορά εξ' αιτίας της ακατάλληλης συσκευασίας κατά την αποστολής τους για επισκευή,
θ) χαλασμένα, φθαρμένα ή άχρηστα λόγω της σύνδεσης τους με μεμονωμένα προϊόντα, τα οποία δεν προμηθεύει η Sigma-Hellas, ή με προϊόντα μη συμβατά με αυτά της Sigma -Hellas.